onsdag 23 mars 2011

Ridit!

Ikväll var det äntligen dax för hoppträning igen, har längtat faktiskt! Fick med mig en tidigare stallkamrat som sällskap och som dessutom fick uppdraget att försöka föreviga träningen med min kamera... Tack för det Jessica!

Tycker om Lotta som instruktör eftersom hon talar klarspråk, inte ger sig innan hon är nöjd med vad man presterar och dessutom är hemskt trevlig.

Hur gick det då?
Pigg häst och en otränad ryttare som tyvärr blev aningen passiv i mot slutet. Tror alltså att jag behöver sitta på hästryggen lite oftare än vad jag gör nu, får kolla upp det med Sandra som är hans ordinarie ryttare.
Med hästens insats är jag absolut nöjd, han gör det man ber honom om och dessutom lite mer emellanåt, mitt eget mål får väl bli att jag kan göra detsamma för honom!

Bilder. Att de inte är av den bästa kvaliteten ser vi men lik förbaskat är det bilder!



1 kommentar:

  1. Jessica Lukkaritorsdag, mars 24, 2011

    OJ, vilka fina bilder:). De var superkul å följa med trevlig kväll. kram Jessica

    SvaraRadera