söndag 28 april 2013

Omvärmning av bommen på Prestige.

Jahapp, då var sadeln kollad och det var som jag hade på känn, hon har breddat sig så pass att vi behöver byta upp oss i storlek.
Bommen är omvärmningsbar och det skulle vara spännande att höra om någon testat att värma om! Om det är så så får ni gärna skriva en rad om hur ni upplevde att det fungerade.

Jag älskar verkligen sadeln och skulle mer än gärna se att det finns någon därute som skulle vara intresserad av ett byte i storlek :)
Ska ta kontakt med Ryttarstugan i morgon, som jag köpte sadeln av, för att se om det finns någon lämplig sadel hos dem, håll gärna en tumme!

Annars då?

Idag vågade jag äntligen (kalla mig trög om du vill men vintern har ju segat sig kvar länge) skruvat ur brodden och insett att nu är det nog vår på riktigt. Det är åtminstone vad ett gäng leriga hästben gör sitt bästa för att bevisa ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar